Skägg:
Idag kom det hem lite leksaker från Wish. Har länge gått och tittat efter en riktig rakkniv, men då dessa är väääääldigt dyra fick jag nöja mig med det som är näst bäst; en shavette.
En shavette är en typ av rakkniv, men där man inte har ett fast blad utan ett utbytbart rakblad.
Jag har givetvis testat, och kommit fram till att den rakar så nära så till och med huden följer med 😂. Skar mig på otaligt många ställe och det kommer ta mig lång tid att lära mig använda denna apparatus. Med följde även en liten sax och en skägglinjemall. Saxen kommer jag nog använda för mustachen, men mallen är jag mer osäker på 😂.
Skäggvård

@bearddsocwork


© All rights reserved. @bearddsocwork (Daniel Karlsson) 2018-

Ingen har kommenterat än bli den första!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0